شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل

Home Page شارژ مستقیم ایرانسل
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از شارژ مستقیم ایرانسل وي مطالبه مي‌كند.
ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: شارژ مستقیم ایرانسل پس از ورود به سایت vitrin.irancell روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.
۱۶ مشاهده فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳# شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
آندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3، aac، ogg، amr، midi، mpeg4، wav، bmp، gif، png و jpg را پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل Adobe Flash را نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت پخش کند. برای پخش فایل‌های جریان‌دار مانند صوت و ویدئو نیز می‌توانید از تگ‌ویدئو html5 و همچنین فناوری Adobe Flash Streaming استفاده کنید. در نسخه‌های جدید آندروید، موتور جاوااسکریپت مرورگر کروم، که سرعت بسیار بالایی در شارژ مستقیم ایرانسل اجرای کدهای جاوا اسکریپت دارد به مرورگر آندروید متصل شده است. (در ضمن مرورگر آندروید کدهای HTML5 را پشتیبانی می‌کند).
آگاهانه انتخاب کنیدبا یک تلفن‌هوشمند مناسب می‌توانید نامه‌های الکترونیک و قرار ملاقات‌هایتان را مدیریت کنید. مسیریابی، پیگیری کارها، انجام خریدها، به اشتراک‌گذاری اطلاعات‌تان با دوستان، گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم، برخی از قابلیت‌های یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود.بسیاری از افراد هنگام انتخاب یک تلفن هوشمند دچار سردرگمی می‌شوند. کدام یک بهتر است، آندروید یا آیفون؟ چگونه می‌توان کمترین هزینه را برای بهترین امکانات داد؟ چگونه شارژ مستقیم ایرانسل می‌توان برای جزئیات و امکاناتی که هرگز از آن استفاده نمی‌کنید، پولی خرج نکنید؟ آیا اصلا شما به یک تلفن هوشمند نیاز دارید یا یک تلفن همراه نیز می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟تلفن‌های هوشمند گرچه ارزان نیست، ولی صرف زمان برای انجام یک جستجوی مختصر و انجام آنچه شما واقعا به آن نیاز دارید، انتخاب بیهوده و اشتباهی نخواهد بود.

شارژ شارژ مستقیم ایرانسل اینترنتی
ولی خدا شارژ مستقیم ایرانسل ازت نگذره ایرانسللللللللللللللللللل
در سالی که گذشت شاهد ورود شارژ مستقیم ایرانسل اسمارتفونهای منحصربهفردی از سوی کمپانیهای مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبودهای عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیتهای با شکوه خود، آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتیهای مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال 2012 را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.
2.در صفحه اصلی سایت در قسمت پورتال مشترکین شماره تلفن ADSLخود را همراه با 21 وارد نمایید و دکمه ورود را بزنید, سپس بر روی لینک شارژ الکترونیکی کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر)سپس به بخش شارژ الکترونیکی کاربران منتقل شده در صفحه فوق شماره تلفن ADSLخود را بدون 21 وارد نموده و سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید و جهت پرداخت شارژ مستقیم ایرانسل آن لاین روی یکی از درگاه های بانک ملت یا پارسیان کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر).در صفحه درگاه پرداخت بانک مشخصات کارت خود را وارد نمایید:توجه! شما با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانید از درگاه بانک پارسیان یا ملت در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به تمدید یا رزرو اشتراک خود به صورت آنلاین نمایید.شما موفق به تمدید اشتراک خود بدون مراجعه حضوری و صرف هزینه در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین شدید.
نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ مستقیم ایرانسل اعتبار :

ابتدا ایرانسل با مجوز ۷ شهر خود پایه‌های ارتباط وایمکس را ایجاد کرده و وایمکس رسانی به شهرهای بزرگ کشور را آغاز کرد تا چند ماه بعد از آن مبین نت نیز کار خود را به عنوان اپراتور سراسری آغاز کند و خدمات وایمکس را این بار برای سرتاسر ایران طی یک بازه زمانی فراهم کند. در حال حاضر ایرانسل پوشش ۷ شهر خود را کامل کرده است و در شهرهای مربوطه خدمات می‌دهد و شرکت رقیب یعنی مبین‌نت نیز با پوشش سرتاسری به صورت کلی و فقط در مرکز استان‌ها با تعداد دکل‌های تعریف شده شروع به ارائه خدمات کرده است. برای کسانی که در مرکز استان‌های تحت پوشش ایرانسل نمی‌باشند فقط یک انتخاب باقی می‌ماند و آن مبین نت است ‌! ولی برای استفاده از خدمات مبین نت نیز شارژ مستقیم ایرانسل تقریبا باید در مراکز استان باشید. اگر در منطقه‌ای باشید که هر دو اپراتور دارای پوشش هستند باید یکی را انتخاب کنید و این انتخاب با مقایسه آسان‌تر می‌شود. ما در این مقاله به بررسی این دو اپراتور وایمکس پرداخته‌ایم تا کار را برای شما آسان‌تر کنیم.


5- برقراري ارتباط شارژ مستقیم ایرانسل مقدور نمي‌باشد. No Connection
3- پرتال (Portal)ابتدا وارد سایت آوای انتظار (شده و از منوی " ثبت نام " برای دریافت شارژ مستقیم ایرانسل نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می گردد .سپس وارد سایت آوای انتظار همراه اول شده و پس از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون 0 مثال :9123456789) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.

ولی وایمکس چیهرچی دلشون بخواد شما هم نمیتونی حرف بزنیولی اگه شارژ مستقیم ایرانسل مجبور هستین وایمکس بگیرید ایرانسل بدرد نمی خورهچون اینترنت شبانه نداره سرعتش اشغالهیک سر برید تعرفه های نامحدود نیگاه کنید نمیشه هرچی دلتمیخواد دانلود کنی نوشته اگه زیاد دانلود کنی نمیزاریم دیگه از سرویس نامحدود استفاده کنید

تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده شارژ مستقیم ایرانسل است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.
۶ تغییر شارژ مستقیم ایرانسل زبان به انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲#
HTTP Service شارژ مستقیم ایرانسل
* خرید آهنگ مشترکین با استفاده از یکی از روشهای پیام کوتاه (SMS) . تلفن گویا (IVR) ، شارژ مستقیم ایرانسل سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
من 6ماهه که وایمکس ایرانسل دارم والان 3 ماهه ک درخواست تغییر تعرفه شارژ مستقیم ایرانسل دادم مدارک دادم هر ماه میگن ماه بعد فعال میشه سرعت دانلود خیلی پایینه در ماه حداقل 10 روز وایمکس ایرانسل قطع میشه انتنش هم خیلی پرش داره من که خسته شدم. توو نظرات دوستان دیدم که میشه با مدم bm632w میشه از مبینت دریافت کرد دوستانی که انجام دادن یا اطلاعاتشون بروزه راهنمایی کنن.
درحال حاضر من کلیه مستندات را به همراه فرم های تکمیل شده دراختیار دارم ، در این مرحله چه اقدامی باید انجام دهم؟شما می توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود را از طریق ایمیل به شارژ مستقیم ایرانسل آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
نصب مودم رو من خودم انجام دادم ، البته با هماهنگی با شرکت ، کار سختی نیست.اگه محدوده شما پوشش کم باشه مودم اوت دور می دن بهتون ، آنتن که گفتین نمی دونم منظورتون چیهولی پیشنهاد من به عنوان کسی که 1 سال از مبین نت استفاده کرده اینه که اگه می تونید از شرکت های دیگه خدمات بگیرید ، مبین نت فقط بهتون پشتیبانی افتضاح ، سرعت نه چندان مطلوب و قطعی مکرر رو می ده . خدایا !!!چه روزی ایران میخواد پیشرفت کنه فقط خودت میدونی ..میگن ایران پیشرفت کرده .ما این کار کردیم و اونکار ...بابا هنوز یه اینترنت درست و حسابی با هزینه شارژ مستقیم ایرانسل مناسب به مردم ارائه نمیده ه ه..تو کشور های دیگه با هزینه بسیار پایین اینترنتی با سرعت فو ق العاده عالی ارائه میشه...بعد مردم ما این همه هزینه میکنن حتی توی پایتخت هم مردم معترضن..فقط میتونم بگم برای همه اونهایی که فقط پشت میز نشستن و شعار میدن جدا متاسفم..
تعرفه مكالمات اپراتور دوماپراتور دوم تلفن همراه در تعريف تعرفه‌هاي خود اعلام كرده است که از تاریخ ۱۳۸۶/۸/۳۰ طرح تعرفه «دقیقه‌ای» دیگر ارائه نشده و بنابراین تمامی مشترکین ایرانسل به طور خودکار در سیستم صورتحساب به طرح تعرفه «ثانیه‌ای»منتقل شدند.ايرانسل اعلام كرده است: مشترکین می‌توانند به دلخواه خود، هر یک از دیگر طرح‌های تعرفه موجود (آبی، قرمز و طلایی) را انتخاب كنند. اين اپراتور تعرفه‌هاي خود را در سه طرح دائمي، اعتباري و پيام‌رسان اعلام كرد.اما در طرح دائمي، اشتراك ماهانه 7500ريال و سپرده رومينگ مبلغ 2 شارژ مستقیم ایرانسل ميليون ريال بود كه اين مبلغ طبق قوانين مربوطه قابل بازگشت است. در اين طرح تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 8/32 ريال در ثانيه و 499 ريال در دقيقه، همچنين تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 10/42 ريال در ثانيه و 625ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.
مواردعدم انجام شارژلیست سیاه : در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، درصورت تکرار بیش از4 بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویلقطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به (درتهران ) و (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر 3ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.مفقودی توسط تلفن گویا(444) : درصورتیکه اعلام مفقودی توسط مشترک شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه ازطریق سامانه444(تلفن گویا)صورت پذیرفته باشد.(جهت کسب اطلاعات بیشتربه خدمات سیم کارت اعتباری(اعلام مففودی سیم کارت) مراجعه نمائید.)سلب امتیاز: درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی 12ماه ) شماره و حق الامتیاز سلب می گردد وامکان افزایش شارژمیسرنمی باشد.
ایجاد بزرگترین خرید شارژ مرکز تماس شبانه روزی خاورمیانه و مراکز تماس خرید شارژ منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس های پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه شارژ مستقیم ایرانسل بعنوا خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا ن خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابخرید شارژ ک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و فراهم خرید شارژ سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونیک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها دسترسی بهخرید شارژ امکان خرید خرید شارژ اعتبار در خارج از کشور از طریق اینترنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
روش‌های دسترسی شارژ مستقیم ایرانسل به سرویسشما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.
شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی: ۱۱مثلا اگر بخواهید رمز شماره ۱۲۳۴۵ باشد باید در پیامک خود بنویسید:حال می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد):رمز ۵تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای دستور بالا، کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید (از چپ به راست):شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی:مبلغ مورد نظر (ریال):شماره دریافت‌کننده شارژمثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید رمز ۱۲۳۴۵ را برای خود تعیین کرده ایم.راه اول: دستور زیر را در گوشی شارژ مستقیم ایرانسل خود وارد کنید:

شارژ مستقیم ایرانسل
شما می‌توانید به یکی شارژ مستقیم ایرانسل از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید و کد cvv2 خود را از بانک بگیرید. همیچنین می‌توانید به یکی از خودپردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید، پس از ورود کارت و زدن رمزتان، به قسمت «عملیات تغییر رمز» مراجعه کنید و «دریافت یا تغییر رمز دوم اینترنتی» را انتخاب نمایید. زمانی که رمز اینترنتی خود را توسط دستگاه خودپرداز تعیین کنید، دستگاه رسیدی به شما می‌دهد که کد cvv2 روی آن درج شده است. نمیشه رمز اینترنتیو از اینترنت بدون رفتن به عابر بانک فعال کردخیر. متأسفانه این امکان وجود نداره. کافیه فقط یه بار یه توک پا تشریف ببرید پای خودپرداز و رمز دوم بگیرید. خیلی کار سختی نیست بانک من پاسارگاد است ولی در سایت این بانک وجود ندارد من باید کدوم یکی ازبانک ها را انتخاب کنمامکان انتخاب بانک پاسارگاد وجود دارد. روی لوگوی زردرنگ بانک پاسارگاد کلیک کنید و با استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان، ملت یا سامان پرداخت خود را انجام دهید. با سلام.می خواستم بدانم آیا بانک رفاه هم جزء سامانه خرید اینترنتی است یا نه؟بله. می‌توانید لوگوی بانک رفاه را در میان بانک‌های موجود در صفحه مشاهده کنید. خسته نباشین خیلی خوش حال شدم واقعا دستتون درد نکنه سایت خوبی دارین موفق باشین
در صورتي كه شناسنامه تلفن همراه، مفقود يا به سرقت برود، صاحب تلفن بايد شارژ مستقیم ایرانسل در اسرع وقت به ادارات مناطق مشتركين تلفن همراه مراجعه تا پس از تكميل فرم‌هاي مربوطه و انجام مراحل قانوني، نسبت به جلوگيري از جعل شناسنامه اقدام گردد. ه) سوء استفاده از فيش ثبت نام تلفن همراه از طريق وكالتنامهفيش ثبت نام تلفن همراه، مويد پرداخت مبلغ اوليه تلفن همراه است و سند مالي محسوب مي‌شود. در صورت مفقودي يا به سرقت رفتن آن، صاحب فيش تلفن همراه بايد با مراجعه به اداره متقاضيان (اداره كل مشتركين و متقاضيان) موضوع را اطلاع دهد، در غير اين صورت فيش مفقود شده ممكن است مورد سوء استفاده قرار گيرد. سلام به همگی من لپ کلام همتونو میگم .ب ش ا ش ی ن تو هر دو وایمکس من میخاستم ایرانول بگیرم که با این تفاصیر الان نگیرم بهتره .به نظر من adsl تازه داره جا می افته و خیلی خوب شده فقط یه مشکل واسه اونایی که داعم جابجا میشن داره که اونم با سیم بلند با متراژ دلخواه قابل حله (-: :-)
همچنین می توانید با مراجعه به یکی از توزیع کنندگان مجازایرانسل، فهرست ویژه خود را ایجاد کرده و شماره های موردنظرتان را در آن ثبت کنید.تعرفه های این سرویس:برای هریک از شماره هایی که در «فهرست طلایی» ثبت می نمایید، مبلغی بابت «هزینه ثبت شماره» در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعـتبـار مـکالـمـه مـشترکـین سـیم کـارت اعـتبـاری کسر می شود.به هنگام شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در «فهرست طلایی» مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به عبارتی نرخ تعرفه این تماسها برابر با تعرفه تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.

۱ منوی اصلی ۷۰۰ *۱۴۰# شارژ مستقیم ایرانسل
در جشنواره تابستان ۹۱ و در ادامه ارائه طرح های تخفیفی جذاب، تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با فعال‌سازی سرویس « »، یکی از سه گروه «خانواده من» (۱ تا ۵ شماره)، «دوستان من» (۱ تا ۱۰ شماره) و یا «همکاران من» (۱ تا شارژ مستقیم ایرانسل ۲۰ شماره) را انتخاب کنید تا هزینه تمامی مکالمه ها با این شماره های ثبت شده، هم برای شما و هم برای اعضای آن گروه با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه شود!

برنامه‌هاي تلویزیوني و ويدئويي:با استفاده از این سرویس،‌ کانال‌های تلویزیون بر روی موبایل قابل مشاهده‌است. مشتركين مي‌توانند به راحتی به این کانالها دسترسی پیدا کرده و از برنامه‌هاي آن استفاده كنند. حق پخش برنامه‌های تلویزیونی را نيز مي‌توان از طریق گوشی و بر بستر شبكه نسل سوم پرداخت كرد. همچنين به كمك بستر شبكه نسل‌سوم مي‌توان فيلم يا كليپ‌هاي ويدئويي را براي مشتركين ارسال كرد و توسط گوشي آنها را دريافت نمود. این سرویس به مشتركين اجازه می‌دهد انواع ویدئو و محتویات آن را انتخاب کرده و سپس آن را برای مشاهده به گوشی موبایل،‌لپ تاپ و یا غیره بفرستد. گفتني‌است شبکه‌های خدمات نسل سوم به دلیل ظرفیت و پهنای باند گسترده خود برای ارائه شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ویدئویی نیز در موقعیت بهتری نسبت به نسلهاي پيشين خود قرار دارند.
hi agha man vaimaxe irancell daram agha in to facebook va yahoo ze kol nemire..1ki bege chika شارژ مستقیم ایرانسل konam man???meghsiمن وایمکس ایرانسل دارم با تعرفه ی 128 خیلی راضیم سرعت دانلودم روز ها 16 و شب ها 24 تا 30. مودمم هم USB هستش.خونمون ملی راه اهواز.مبین نت داشتم انتن دهیش خوب نبود اصلا افتضاح بود من ایرانسل دارم اما تو فیس بوک و یاهو %1 من کارم یه جوریه واسه جاهای مختلف اینترنت پیشنهاد میدم با هر دوشون کار کردم. متاسفانه قطع شدن ایرانسل و پهنای باند نصبتا پایینش به علت شلوغی شبکه خیلی بده ولی از طرفی قیمت مدمش ارزونه و پوشش تو 7 شهری که اسمشو آورده تقریبا کامل. ولی در کل اول مبین تست کنی




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: